våga vara rädd.

Sitter och lyssnar sönder på Karl Wolf - Africa, så jäklans bra! Dagen idag har varit sjukt slapp när jag tänker på det, började dagen halv nio som vanligt med att skriva terminens sista prov! Så jäkla sköönt, nu är det bara den onödiga, nervösa skoltiden kvar till sommarlovet..MUMS. Sen hade vi i allafall engelska, gick igenom vårat ensambel spel första 10(20) minutrarna och sen såg vi på film, Avatar, sen luch och låång break i solen innan ensamblen. Vissa var tok bra, andra inte speciellt bra och några inte bra alls. Men jag gillade de :)
Nu ska jag strax krypa i säng, i morn blir en lång dag på motorbanan.
S-O-M-M-A-R!♥


förra sommaren, mitt ärr </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0