tänkar, happenings, känslor

Jag sitter vid facebook, jämt, och idag gick det upp nått för mig. Hur fan kan alla känna alla när dom inte gör det? Fast egentligen så gör dom ju det, men det vet man ju inte. Vi säger såhär, A & B känner varandra och E & F känner varandra, samtidigt så känner B & C varandra och C & D och D & E.Men sen helt plötslig så visar det sig att B & E känner varandra, hur fan då? dom har ju inte kontakt på nått sätt och känner heeeelt olika persone, hur fan går det ihop! Det gör det inte, inte i mitt huvud ialla fall (a)
jävla facebook asså..

Ialla fall så har jag varit på konfirmation idag, min kusins stod där framme i kyrkan idag.. nu äre bara 2veckor kvar tills det är våran tur.. VARFÖR KUNDE INTE VI VALT ATT GÖRA NÅGOT TRÅKIGT OCH VANLIGT?! men nu är det som det är och vi kommer skämma ut oss där framme =D hahah -.-



Det kanske låter fult att säga att "det dör folk till höger och vänster", men det känns verkligen så! har dött flera personer som jag känner/är bekant med/vet vilka det var osv. känns så jävla hemskt! Så tänkte bara skicka en extra hälsning till alla anhöriga som mår dåligt. Jag tänker på er! ♥
Vila i frid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0