precis som vanligt

Jag är så häär trött! Psykiskt, fysiskt och ända ut i rumpan. Har suttit och skrivit en uppsatts om rymdraketen hela efter middagen, är så jäkla pissed på det nu.Har ingen energi kvar. Ska ta något gott och fortsätta tror jag, yea..

Annars så händer det inte mycket alls fakiskt, dagen har varit precis som alla andra. Gick upp och gick till skolan, har pluggat och nu sitter jag här och ska fortsätta med skiten. Igår hände inget roligt heller, en helt vanlig tråkig vardag :) I söndags var jag i stenstorp hos ellen en sväng på kvällen, träffade eric & david och sen kom pontus springande, söta pojkar :)
nej, nu måste jag fortsätta. vi hörs när vi hörs helt enkelt ;)
pusssar :*


jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0