åååh, jävla skit :(

FAN JÄVLA Q#%*^%=(?=W)(?%½\{£$€[
jag är sur :(
som faaaaaan
Missade träningen, tur att det inte bara var jag som hade missat att den var framflyttad. Från 19 till 10, åh jäkla skit :( hade verkligen sett fram emot träningen ikväll :( bajs.

Så idag blir det inget gjort, skulle hängt med mamma & pappa till stan men sen blev det inte så.. och träning blev det ju inget av.. så jaa. Inatt sover jag hos ellen så drar väll dit lite tidigare istället antar jag :)
nu sitter jag och kikar på avatar, haha lite efter som jag är (a) älskar låten Leona Lewis sjunger i slutet, I see you. Det är något fel så jag kan inte direkt länka. Men det är pretty awsome iallafall :) om någon undrar så började jag igår lyssna på METALLLICA, wtf?! Men nothing else matters, är rätt grym :D

 

Metallica - nothing else matters

Leona Lewis - I see you



last summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0