1'a maj!

Sitter med två mackor och ett glas juice och försöker vakna? Match mot Källby, samling 10, härligt efter igår OR WHAT!? och så vare inte de ;PppPpPp Hade iallafall en sjukt bra kväll igår! Åkte till ellen vid fyra takeorgiveafew oc då fixade vi lite skit, mat och sånt/sov,typ. Sen vid 7 kom det folk och vi hade en förjäkla bra grillkväll med allt som det kan innefatta ;) dvs raketer, marshmallows och sköna människor. Vid 2 kom emils pappa och hämta oss och jag kom isäng halv/kvart i 3. Så nu är jag rätt jävla sliten och skulle hälst lägga mig och sova igen, men nejnej. Snart kommer Tomas och hämtar mig, jag har ju min cykel i valtorp för jag skulle ju åkt buss hem först. 
Nu ska jag göra mig klar så vi hörs latero!
kisses



raketer&%magrutor, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0