Malta, dag 3!

Hola mis amigas!
Atm är klockan 9 och mina fina rumskamrater ligger fortfarande och sover. Hade bestämt möte med Jennifer & Jessica vid 7 nere i lobbyn, men vem tror ni snozzar och till slut stänger av mobilen för att få sova? Jo,jag… Så jag vaknade runt 8 istället och kastade mig runt hela hotellet för att hinna, men dom hade gått och lagt sig igen ;) så jag ångrade lite att jag inte tog sovmorgon som resten härinne..
Ligger i sängen, utan uppkoppling så detta publiceras later, och laddar både möjliga och mindre möjliga saker :) Idag blir det att gå runt på en liten shoppingtur med Jennifer, Jessica & kanske Ebba (: Men vi ska låta dom vakna lite ;) Vid 2 ska vi gå ner till stranden tillsammans, några är på Sicilien så det blir inga ”riktiga” aktiviteter idag :)

Igår
började dagen som vanligt vid 7 ungefär med frukost, maten här nere är sämst! Och vid 11 drog vi till skolan. Direkt efter så drog vi till Paradise Bay, en mysig strand. Där åt vi oss mätta för första gången dom här dagarna, vi åt pizza, haha…
På kvällen va vi på midsommar beachparty med alla STS’are, vi käkade frukt, dansade och lyssnade på våra duktiga ledare :) var där mellan halv 9 till 11 cirkus. Kom i säng vid 1, så lite slitet är det allt.

bildbomb











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0