du är min hjälte

0000kej.. 2 dagar. Idag såg jag min pappa för sista gången på 4 veckor, sjukt. nu börjar jag bli nervös, på riktigt. Förut har jag kännt lite pirr i magen, typ. nu är det förjävligt. Börjar inse att jag inte kommer träffa alla fina här hemma på 3 jävla veckor!
Men faaan vad kul vi ska ha, nu jävla smäller det snart! I 3 veckor kommer vi göra Malta osäkert.

Så nu sitter jag och tröstlyssnar på halv go musik så där, haha :( I kväll nu har jag packat lite, men har fortfarande inte fått ner någonting i väskan, HELL YEAH. Allt ligger fint upplagt på våran träsoffa i väntan på att jag(mamma) ska gå igenom det igen, &igen. OSHIT VAD NERVÖS JAG BLEV NU. Så att jag har med allt, men ändå har jag bara lagt dit shorts, t-shirts & linnen, trosor, bh'ar, bekinis osv. Och lite annat skit, schampoo, tvål, solkräm, ah men ni  vet.
Har förresten lyckats knäcka årets andra solglasögon. MINA FAVORITER. lagom till dethär, jahapp..


fina skolavslutningstårtor, hahahahh ♥

för du vågar vara rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0