celebrations

jag älskar chocklad! haha.. Men, finns det typ.. chockladens-dag? antagligen inte, jag tycker vi firar den nu! hihi
Men vi har mer att fira, SKOLAVSLUTNINGEN! herre jösses säger jag bara, det är sommarlov nu! HELT SJUKT! Nu är det här, det som man längtar efter heeeeeeeela terminerna och aldrig uppskattar tillrcklig, visst äre så?! men nu kör vi! Lika spontant som vanligt. Skillnaden är bara den att jag har planerat två resor hittils, en går till Säm och den kör med start på måndag och den andra går till Malta och går av stapeln den 23juni, för att vara i 3 veckor. Språkresa är det som gäller, SICK!
Nu ska jag ladda upp med chocklad och VM!
puss & kram! ♥

från skolavslutningen, Michaela & Clarut :) 

Efter skolavls. drog vi oss till Linköping och firade min fina kusin Matilda som tog studenten :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0