rise & shine sunshines :)

Godmorgon solstrålar!
Inatt hade jag världens dröm asså  :o Jag drömde att jag var på Ica (?) med Kissie och handla och hoppsan hejsan så var Paow där och? ialla fall så hade Kissie/Alexandra en typ penna, blå & röd, och och man målade någon röd så såg det ut som att hon/han gick naken och målade man med blå så såg det ut som han/hon va misshandlad (?) aa, och så klart så skulle Kissie självklart måla Paow röd(naken) men hon tog fel penna, asså blå, och när hon försökte måla så råkade dom och målade lite på varandra så dom såg förjävlig ut båda två. Hahahahahha & sen drömde jag nått om någon cirkus i stenstorp och att jag skulle och träna eller nått..

Det är sjukt vad man kan drömma konstiga saker asså :o Jag va helt "vaa?!" när jag vakna i morse asså, hahah ;D
Har precis vaknat och jag tänkte ge mig ut på ännu en fotar promenad idag :) det är så vitt & fint! så jag tänkte ge mig ut direkt så hörs vi sen!
ut i kylan med er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0