matte, lovely!♥

HAHAHAHAHAH,  i ♥ matte!

jaa, jag sitter med lovelymatte just nu :) underbart! Kvällens tänkta träning blir inte av :( Jävla förkyldning! Men nu verkar det som att feber börjar avta ialla fall. Förhoppningsvis så är jag under 38 graderi morn :D JAG HATAR ATT VA SJUK! Så jag är inte sjuk! :) (därför va jag i skolan, hihi :}) men i morn tror jag den är borta!

idag var de skolan as usual, läsning, spanska, svenska, lunch, musik, matte och no :) inget speciellt alls, men nu är det skönt att veckans värsta dagar är över! (LÄNK) härliga schema..

annars lungt utan konstigheter. Nej, nu ska jag fortsätta med matten :)


PS. Jag eh, ber om ursäkt för bilden förut ;) men pluto ni vet?! :D

haha, right now ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 21:21:24
Postat av: sabina

8:a eller b?=D

2010-01-12 @ 21:34:26
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0