Linda Sundblad - to all my girls

Precis som rubriken lyder så är det Linda Sundblads - to all my girls man hör man man playar låten under :) grymt bra!
Asså, jag är så jävla sugen på att göra en ny, helt ny blogg! En ny början liksom :o MEN det har ju såklart sina hakar, som namn och det jag oroar mej mest för. Designen. Hahha, hur många designer har jag inte påbörjat och avslutat när jag kommit halvvägs?! Hahah, svagpunkt dedär! ;D

Linda Sundblad - to all my girls



hahaha, ajuste. Nya ica reklamen, så grymma är dom! :D
och offret är för er som inte ser det, ginatricot :D



asjuste, ....
hahaha, hata är en starkt ord. Men jag är rätt jävla förbanna nu!
hope u feel good.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0