kyrklig är jag :)))))))))))))))

Godmorgon!
tro de om ni vill, men idag vaknade jag 10 :D SÅ jäkla götta att äntligen vakna i god tid :o men konstigt nog så låg jag kvar  i sängen och titta på BOLT som gick på tv'n hahah:D Nu ska jag snart fixa iordning mig för sen kommer farmor & farfar så äter vi där (jag kan inte laga mat, hehe) sen så skjutsar dom mig till konfan :)
Vi har fått en uppgift som vi ska göra till idag, kanske är dags att ta en titt på den,hahah :D ute i sista sekunden? OOOOOOOONEJ! ;D

Jag får sms'a runt lite för jag fattar inte nått :o hahahah, :D
nej, nu ska jag klena med mascaran :)
vi hörs nog inte så mke idag, men ikväll i alla fall!
pusssssss



haha, tjockis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0