JAG VARNADE ER!

Att jag skulle uppdatera dåligt idag, så va inte för arga  :D
Jag är fortfarande helt slut i huvet på grund av förkyldningen, så jäkla jobbigt så det finns inte asså! Så jag tänker inte skriva så mycke.
Idag var de ju första skoldagen, att dom där jäkla lärarna aldrig förstår vad mjukstart innebär! så jäkla jobbigt att köra "som vanligt"  FÖRSTA DAGEN LIKSOM?! Bara jag som tycker det är fel? :( Hade slöjd-med-favoritanna :), matte, svenska, lunch, so, spanska & engelska. (ja, måndag (och tisdag) är värsta dagen! -.-) Sen drog jag hem, glömde läxorna (vi har fått läxor i hälften av dagens lektioner -.-) och tog det lungt med morfar och syster :) Sen vid halv sju (?) någon gång så kom Julia och Hanna och hämtade mig och vi drog till brovalla för möte med brudarna :) gick superbra, jag älskar vårat lag! ♥
Nu ska jag lägga mig och titta på 2 avsnitt av PH och sen läsa lite :)
vi hörs i morgon snyggingar!

PS. Någon som kan hjälpa mig med mobilbloggning? :)



i våran glamorösa skola är det kallt, närmare 10 grader, så idag traska vi runt i jackorna! Fast, det brukar vi ju göra ändå ;) men idag var det verkligen kallt! :o lite mer än 10 grader ju?!
sjukt...
btw så är bilderna från mobilen ;) så, aa *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0