hölhöhö, pinsamheter längre ner!

ååååååååååååååååååååååååååååååhh!
jag är så häää(..)r trött just nu! Ögonlocken villbara sova! Men eftersom att min uppdatering har varit bättre än bäst?! så kände jag att jag var tvungen att skriva lite innan jag sussar (:

Jag vet inte riktigt, men många av er kanske började skolan den 7'de? Jag börjar på måndag (i morn asså ;)) och jag längtar verkligen inteee! :( Det känns knappt som att lovet har börjar än, och i morn börjar skolan?! Nej, det känns verkligen heltfel! Så kanske det känns för er också? Usch & fy!

HAHAHAHAHAHA, jag får fan cp rycket på mig själv! Jag kom nämligen på att jag lovade er att visa bilderna jag tog idag, men dom har inte ens förflyttat sig till dator (måste man göra allt själv?!) så det är lite körigt där(a) för jag har sett på tv med mi familia ikväll så jag har inte kommit så långt (a) 
men jag lovar att jag ska försöka att kommaihåg att göra det i morn under dagen någon gång, annars så hoppas jag att dom dyker upp till kvällen :D
nej, nu måste jag verkligen sova! 
vi hörs i morn sötingar!
sov sött!  ♥



oj dubbel ångest!
min lilla vän fyller snart 17 (HERREGUD!?) och jag har ingen bild, haha, tjenamors så hörs vi i morn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0