de är natt förfan!

Asså ibland får jag seriöst ryck på mig själv! klockan är 4! jag menar, okej att man ligger och smsar och sånt men jag har liksom legat och hållt på med nått hela tiden (tittat runt på bloggar osv) och först nu är jag "klar". helt sjukt. I morn hade jag tänkt vakna i vettig tid och ge mej ut med kameran i högsta hugg, men vettefan om jag kommer vakna innan det har blivit mörkt igen asså! Haha, ibland är jag så jävla världelös.
Helt sinnes sjukt att jag sitter uppe med datorn klockan fyra och är inte det minsta trött, jag som var trött "på riktigt" vid typ 9! :o hahaha, fy sjutton!

naeeeeee, nu ska jag sova! så ni får väll läsa det här lagom random inlägget i morn så att ni inte går helt lösa tills jag vaknar och kan uppdatera ;)
hahaha, hoppas ni sover gott snyggingar!


Jonas Brothers, Demi Lovato, Miley Cyrus & Selena Gomez - Send it on C


Kommentarer
Postat av: Emil

hehe, inget fel att vara uppe länge;), lever på nätter och sover på dan:P

2010-01-05 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0