ahahahah, riktigt tidigt!

Asså ibland, IBLAND BLIR JAG SÅ JÄVLA ARG PÅ MIG SJÄLV!
Hahahhahaha, jag har suttit och försökt göra en Avatar av en vanlig bild, men när jag börjar närma mig att bli klar, ja gissa vad som händer? Självklart klickar jag ner den utan att spara! Ååååååh, fy fan vad arg man blir x] men saksam antar jag (:

Nu är klockan cirkus kvart i nio och jag tänkte stänga av och lägga mig och titta på tv lite. Sen är jag sjukt sugen på att ta och läsa om twilightböckerna igen.. men det kanske är bättre att läsa böckerna vi ska redovisa i skolan? Så får jag läsa favoritböckerna lite senare i Januari :)
så gör vi!
Sen släcker jag riktigt tidigt ikväll för att kunna komma upp till skolan i morn ;)

vi hörs i mornbitti om jag hinner, jag får försöka fixa så att jag kan mobilblogga på mornarna istället, någon som kan sånt? Hjälp sökes, typ ;)
nae, god natt nu! 
pusssss ♥
 
biglove ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0