100104

hej på er! Hur mår ni? bra hoppas jag :) Nu har jag tagit en dusch, ätit och snart börjar ParadisHotel så jag lär ju inte röra på mig ;) Haha, upptäckte precis att min fina vän alva, som förövrigt kanske är världens vackraste?!, har skaffat blogg :) så läs och njut, bättre människa får man leta efter! :)

Idag var ju jag som sagt och bada i skövde tillsammans med Sara & 0livia :) haha, hade så jäkla kul! :) fast jag vet inte om badet & kafeterian verkligen va såpass bra som jag hade hoppats... Badet var bra, men jag tror inte jag vill klassa det som "Nordens bästa" och kafeterian var riktigt usel! :o Hade nästan inget att välja på och sen var de svin dyrt! Jag menar, 30:- för en macka?! nej, inte riktigt va ;)  men badet får tumme upp ändå! :D

Nej, nu börjar Paradise Hotel! vi hörs efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0