påfyllning

Det är en väldigt duktig flicka som skriver detta nu ska ni veta.
jag har nämligen precis avslutat en engelska uppsattast, och jag var fan nöjd! :D for ones typ :p

hahah, i dag har jag inte gjort mycket alls. eller, skola var det ju som vanligt med diverse random lektioner, men inget med det lilla extra, om man räknar bort idrotten då.. och spanskan, haha =D sen kom jag ialla fall hem och götta i mig lite käk innan jag och grandpa' skjustsade syster till bio'n och sen drog vi in till falköping. fick med mig en cardigan och ett par byxleggins hem :)

härlig skärpa, men jag bryr mig inte
marinblå-randig cardigan med guldknappar & ett par byxleggins :)
från veromoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0