kvällhärrå

hello :)
jag kom på att jag inte skrivit något inlägg nu ikväll så här kommer ett, eller vad som ska likna ett..

vaknade tidigare än vanligt och nu är jag sjukt trött så jag ska ta och bädda ner mig i sängen tänkte jag :) idag va det skola as usual, två värsta dagarna över C dä ä gött. goho, bonne (h) nu ikväll va de träning och, iih :D har saknat fan! Så de va la gööött :) b-o-n-n-e-.-

nej, nu ska jag nana,
pusssssisar :)



btw så befinner sig den här godingen i min garderob nu :D
iiiiih, :D
så-sommar

Kommentarer
Postat av: Ellen

babe, man ska inte ha tjejer i garderoben, även fast dom är godingar :(

2010-02-24 @ 12:23:20
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0