1 april, GLÖM INTE ATT LURAS IDAG!

:) ¿ʇʇoƃ ʇıʌos 'uoƃɹoɯpoƃ
:) ʇǝp pǝɯ ɯǝןqoɹd ʇoƃåu ɹɐɥ uǝƃuı sɐddoɥ p:¿ƃɐpı ɹǝu-ɥɔo-ddn ʇןןɐ ɐʌıɹʞsɥɔo ɐʇ ǝʇʞuäʇ ƃɐɾ ås ןıɹdɐ ɐ:1 nɾ ʇǝp ɹä ƃɐpı

Eller inte?
Hahah, lite kul ska man väll få ha =D
sovit gott inatt? det har inte jag, hähäh. Stängde av datorn vid 1 och skulle sova, men går det? tro fan inte det. Jag kunde verkligen inte sova, sista gången jag titta på mobilen var klockannhalv 3, inte braaa :( men en film och tankar är aldrig en bra combo, right? ;)
planer idag? ikväll åker jag till ellen och myser, men fram tilll det så är det lugnt här.

nu ska jag pallra mig ur sängen och ta tummen ur röven och försöka hitta på något..
so long, ;*


jag längtar efter min jeansjacka =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0