thursdaynight

Hejsan! :) jag skrev ett inlägg förut, men glömde publicera det.. yea, iallafall så stod det typ att jag borsta tänderna i säkert en halv timme tidigare idag, var hos tandläkarn och kände hans "handsmak" i munnen, så vad gör man inte?
Nu har jag precis kommit hem ifrån det som skulle vart en mentalträning, men blev det så? icke. Hepp, dom hade tagit fel på datum så det blev inget med det. Istället strögade vi runt i stan och gick till McDonalds, haha jag älskar mitt lag =D Elin, Karin & Sabina.

Nu ska jag strax krypa ner och sova. Har haft ännu en toppendag på praktiken, har fått världens sötaste ungar att vara med! :D och jag som hatar tycker mindre om barn, haha. Snacka om vändning! :D tycker redan det är lite hemskt att jag bara träffar dom i 3dagar till, haha :(

bild på Sara & ellen på väg till bussen, vår
vs vinter? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0