TANDLÄKARNNN

Godmorgon! =D är på ganska bra humör eftersom att jag fick "sovmorgon", en extra timme iallafall ;), men jag är jävligt skraj eftersom att jag ska till tandläkarn om sisådär 50minuter, usch jag drömde världen mardröm om det inatt x] jag var hos tandläkarn som vanligt blablabla och när jag var klar och påväg att ta på min min jacka, så kommer det en jätte berusad gubbe som försöker våldta mig! Han har kniv och massa skit så jag låser in mig på ett toalett. Ingen av tanterna där gjorde någonting så jag satt därinne och skrev medans han hugger i dörren med kniven. Jag lyckas, på något(?), sätt ta kniven och slänga den i toan ;D och sen sprang jag allt jag hade upp till skolan! hahha, det enda stället där jag visste att det fanns folk typ ;D så jag snubblar mig dit och han kommer efter. Fort som fan slänger jag mig in och försöker låsa dörren, men tro fan inte det går! hahah, +att där sitter det massa folk som stirrar på mig, hahh jag ser ju ut som bara helvete! Men ialla fall så springer jag till so'n och skriker nått i stil med "SAMUEEEELLL, HAN KOMMER DÖÖDA MIGG! HJJÄÄÄLLLPPPP" så..aaa ;) så han ringer till alla klassrum för att alla ska hålla sig lugna, HAHAAHA. Sen försvinner han och jag typ somnar, och då vaknar jag.
Hahah, rädd som bara fan var jag! Låg och svettades som en gris och hade lipat som bara den, så som ni förstår så är jag inte fullt sugen på att gå dit idag! ;) men det går väll bra :)

nu ska jag fixa mig lite och sen kika tv med papi! =D
pussar! :)
 
bara jag som har tandläkar skräck? :(


Kommentarer
Postat av: edit

jag har, för att jag en gång slog ut en tand för längesen och dom måste sy i tandköttet sen dess har jag alltid magknip och en massa annat när jag ska gå ;)

2010-04-10 @ 15:31:52
URL: http://diddii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0