ojojoj..

Nu är det äntligen avklarat, det är föredraget jag snackar och jag är faktiskt super nöjd! :D Dock så började dagen sådär lagom ostressat och jag glömmde papprena hemma, problemas..... Men eftersom att jag är superAmei så fixade jag det ändå ;) Jo jag körde helt enkelt utan pappper (OMGOMGOMG) var lite smått nervös innan och trodde att jag inte skulle komma ihåg någonting men när jag väl kört igång så gick det som smoort ;D Dock är starten inget vi pratar om (eh,aa, mm, ehm, typ, tja..) hahahah, men jag tog mig ett litet snack med Annika och det var helt okej (: MVG elever :D

Nu
har jag precis gjort klart matten (jag hatar matte, tjjlalalallala) utan probelm (nästan -hahahah) nej men nu är den avklarad iaf :) :)))))))
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa på engelskan innan jag somnar, pusssssss&krammm <3

Shit vad bra jag var på o uppdatera idag, right? ;)


O - M - G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0