Match - HAHAHA

Hej alla söta datanördar :)
Nej men riktiga nördar kan ju va söta :) Emil (ehmiil)är ju söt! Och han är ju verkligen the biggest nörrrrdd! Dock min bästis nörd men whatever! Adda honom på [email protected] , han lär bli glad när massa datanörds snygga tjejer addar honom! Work it ladies!

Haha, min vän Emil asså...
Idag var det skola precis som vanligt. Efter Lq'n som vi började dagen med hade vi slöjd. Och med våran stenhårda tjej grupp i träslöjden brukar de va (fuck-)-måndagens höjdpunkt. Men idag så hade typ alla kör (omg asså, så jävla löjligt! Skämt osido..) så vi hade en übermysig lektion på tio kvinnor! Haha  :)
Sen hade vi matte, svenska, lunch, so, spanska & engelska med min babe 0livia, oslagbart!
Hemma var jag 10 i fyra och jag hade en samling på brovalla halv fem, stress? OM! Så det var bara att snabbt som sjutton kasta i sig mat under tiden som man packar väskan och sen slänga sig iväg till samlingen. Självklart hade jag stressat "i onödan" och vi fick vänta på brovalla i tio minuter, hahaha :)

Matchen ska vi inte prata om men matchen var ju sådär lagom rättvis (division mässigt!) så vi förlorade (punkt.) Nu måste jag göra klart mitt föredrag som jag (antagligen) har i morn, härligthärligt!

Vi ses senare sötisarrr :)

Intresserad av några av töntarna? :) Lämna en kommentar! Emil är den korte fan, haha!
(Gå in på hans bdb för bättre bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0