Halva lördagen....

Hej på er (::::
Det blev åter igen vääldigt dålig uppdatering men nu får ni ta er tid och lyssna på min minnesvärda lördag
Dagen började runt 10'snåret. Då var det bara att snabbt slänga sig i duschen och sen vid 11 började det ramla in folk i våran lilla hydda ;) Haha, nej men det kalas som stod på schemat. (SJÄLVKLART FÖR MIG ;o) Det är ju faktiskt bara 3 dagar kvar till min dag :D Haha, lite happy är man ju :) Jag fick lite pengar & presentkort & sånt, kanon bra asså! :D Men för mindel så slutade detta vid halv 2 ganska exakt. För då befann jag mig nere på brovalla för en speciell bussresa till Jung :) Damerna hade kval, tyvärr slutade det men förlust, 1-2, men bussresan får i alla fall tummeupp :)




Några bilder från matchen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0