another hemlis :D

Tjatja bloggen! (^^^^^^)

Har precis lunch'at lite, mumsigaste lax :G. Sitter och håller på med en lite hemlis! Mh.. jag kom förresten fram till de att ni aldrig får veta vad mina hemlisar är för något. Detta för att de aldrig går i verket, men den här hemlisen ska jag verkligen försöka lyckas med! Så jag ska fortsätta med den direkt efter det här inlägget! :)

Har blivit vädligt dålig uppdatering jag vet, så jag tar de senaste dagarna lite snabbt;

Fredag kväll; Som sagt så kom Sara och 0livia hit och vi mös lite innan vi drog in till folketspark(!?) vid nio :) Vi träffade dom flesta där inne så dom förgyllde helt klart kvällen! Sjukt rolig! Brabra.. Vi drog hem vid halv ett typ och då var det bara att slänga sig i sängen direkt. Skulle nämnligen upp på lördags morgonen....

Lördag; ...och spela match i Floby. Vinst for ones med 4-1 bra jobbat tjejer! :D Vårat insläppta mål är ju lite sådär lagom komiskt, haha. Bollen bara rullar förbi Emma och då hör man ett oskyldigt Ojdå... haha, sötnos då :) Dock gottgjorde hon sig med att rädda en straff, hel snyggt!
Efter matchen åkte jag med mamma&pappa&sanna in till stan(skövde) och handlade lite. Som ni borde veta så fyller jag år om 10 dagar! Mhm, hoppas ni har pejl på de ;) Så vi handlade lite "födesledags presenter" oså :) Men det får ni se vad de var för något den 30'onde. När vi var klara på stan tog vi vägen förbi farmor & farfar och fika lite samt att hjälpa dom att lägga in pelletsen som dom fick på fredag kvällen/eftermiddagen :)
Sen hem och ta igen sig hela kvällen :)

Söndag(idag); Jag vaknade vid 10? Åt lite frukost och vid 11 åkte jag ner till brovalla eftersom jag hade tänkt att kolla på sista damlags matchen. Men eftersom att det var väldigt tomt på folk där (förutom tipspromenads folket) så förstod jag att det var en borta match. Bra gjort av mig! Så det var bara att cykla hem igen. Satte mig här och tänkte jobba lite med det omtalade föredraget dock har jag inte gjort ett piss utan bara suttit här och gjort igenting. Nu borde hon väll ändå göra de? tänker ni men no no. Nu ska jag fortsätta med min lilla hemlis så hörs vi senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0