Min vän hade en gång en dröm

Min vän Clara hade en gång en dröm om ett uppsatts prov i so.
Samuel (våran solärare) delade ut papper som vanligt och alla satte genast igång att skriva. Utom Clara som inte hade en aning om vad hon skulle skriva.
Idag blev hennes dröm min verklighet.

Fast inte inom so, utan matte. Jag har inga som helst problem med matte och ligger på gränsen till mvg. Jag vet vad man menar med det mesta osv, jag kan! faktiskt :o Jag har enkelt för matte med andra ord (oftast). Fast det var inte riktigt så jag kände mig på provet idag. Herremingud vilken stund. Jag vet att jag kan det här området oså men när jag satt där och skulle svara så hände det ... något? Jag vet inte hur jag ska sätta ord på det, känslan var obeskrivlig asså! Jag hade noll koll! Allt bara snurra och det slutade med att jag började skaka, jag svettades och jag grät. Jag vet inte vad som hände men hela provet var bara en kladdig smet. Det slutar med att jag får andnöd (!!!) och går in i ann & anettes lilla labbrum. Jag får lugna ner mig (misslyckat dock..) och ta ett glas vatten.
Jag hade alltså vart så himla stressad inför det här provet och ville prestera bra, jag kan ju! Det var verkligen någonting som skakade mig och ... jaa..

Om ni råkar ut för det här så vet jag hur det känns och finns här! Skicka ett mail  till [email protected] . Så ska jag hjälpa till allt jag kan!

När jag kom hem tog jag en lååång varm dusch så nu har jag lugnat ner mig. Nu ska jag åka till skövde för lite tröst-shopping så ses vi sen!

Jag kommer så klart att få göra omprov!


Kommentarer
Postat av: Clara

ååh, cp dröm :(



love you

2009-10-09 @ 16:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0