Hemma igen (:

Hej på er & förlåt för superdålig uppdatering :)
Det var ju västgöta träning idag som jag sa igår. självklart gick det inte bra, det går aldrig bra när man verkligen vill att det ska gå bra :o Hahahah, liteee fail asså ;) Men det var ju kul i alla fall, vi var tio stycken x} Så det finns det ju inte så säga så mycket om.. :)

När jag kom hem var det bara snabbt in i duschen och göra iordning sig, jag & mamma åkte till udevalla :) Jag hittade inte nått .o men mamma hämta/köpte en väska på pondus från tiger :) Sen åkte vi hem - och här sitter jag. Dagen gick så jäkla fort! Han ju knappt reagera så var den slut...
Nu har jag tänkt att skriva en bokredovisning och äta. Lägger mig nog i tid idag med skulle jag tro.. är super trött! ;D

en dagens outfit kommer strax



Grattis till Becca idag som fyller 14! :)
Grattis på dig sötnos, hoppas då får en bra dag! <3



hhihihi, söt bild jag hitta :) jag hade ingen annan ): Men den är så söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0