HELT OFATTBART!

ASSÅ KAN NI FATTA ATT "THE TWILIGHT SAGA" -KVÄLLEN INTE KOMMER VA I SKÖVDE?! JAG BLIR GALEN PÅ SKITEN, SNÄLLA,SNÄLLA, SNÄLLLLAA SF, VISA I SKÖVDE MED!!!!!!!!!

För er som inte hängde med i det övre stycket så är det ju så att SF BIO har fixat en lite "The Twilight Saga"-kväll lite varstanns i landet. Så här skriver dom i sitt in lägg:
Natten mellan torsdagen den 19 och fredagen den 20 november kommer Nordisk Film och SF Bio ge dig chansen att uppleva en helkväll med The Twilight-saga och se ”New Moon” först av alla!
Under ”The Twilight saga” – kvällen visas både första filmen i serien ”Twilight” och den nya bioaktuella ”New Moon” i en följd på utvalda biografer på SF Bios kedja.
Det blir en liten paus mellan filmerna då det kommer att bli ”Twilight”-quiz där man kan vinna ”Twilight”-prylar och även de som kommer utklädda har även chansen att vinna fina priser.
Jag blir så arg när det inte kommer visas i Skövde! Jag menar, i skövde brukar det va massa events ju :( Varför inte nu? Jo, just för att förstöra mitt liv! TACK SF! Jag blir så arg, jag har ju TYVÄRR inte möjlighet att gå på premiären eftersom att någon idiot har lagt inte startdatumet på Odencup samma dag (den 20 november). Jag är så j*vla besviken :( Världen hatar mig! :((((((((((((( Så jag måste lösa det här på något sätt! Om jag så ska ringa huvudkontoret och stämma dom dumbommarna så ska "kvällen" till Skövde!!!!!!!!!!! Snälla?(a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0