helt jävla tagen!

Jag kikade in på en blogg som jag brukade följa men inte följer längre, Elin Kero's och såg att hon hade gjort en "tecknar video". Så jag tog mig tid att titta på den. Jag säger bara herreminskapare vad grymt duktig hon är på att måla asså! Man ser hur hon från en heltvitt papper först målar grunder med blyerts och sen fyller i med tusch och hur hon stegvis bygger på bilden. Jag blev helt mållös när jag satt här och kollade, jag satt och gapa med munen som ett "O". Jösses...

Så ta er tid att titta på den, tiden bara rinner iväg!
Från Elin Kero's blogg asså, eller, ni kanske känner igen henne som "Nevnarien"?


KLICKAKLICKAKLICKAKLICKAKLICKAKLICKAKLICKAKLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0