Dom tog hennes liv.

Hon blev 16år! Therese Johansson Rojo.

Jag blir arg asså! Dom tog hennes liv med en halskedja och får sluten ungdomsvård i 1 år och 8 måndarer! På 1år och 8månader kommer hon inte uppstå, det kommer hon inte på 4år (som var max straffet) heller. Men man ska för f*n inte komma undan med ett sånt lindrigt straff när man mördat henne! Hon är död och kommer aldrig tillbaka! Aldrig! Jag blir så jävla arg när dom inte får ett hårdare straff asså, åh jag blir galen! 1år och 8månader är INGENTING! Har man mördat en människa ska man inte komma undan, speciellt inte så lätt!

Är det bara jag som tycker att dom borde fått ett hårdare straff?



läs hela artikelen här.



Man blir rörd!  läs hennes blogg här


Kommentarer
Postat av: SOLINA

stackars, vila i frid :/

2009-10-31 @ 00:56:42
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0