091026

When everything's crashing down and you just want to die? Oh, it sounds like me..
Nog om mitt skitliv

Heeeeeeeeej, hur mår ni? :D
Jag mår skit, punkt. ahahah, förlåt. Idag var det ju som sagt konfa :) Asså, det tar seriöst heeeela dagen :(skitans.. Efteråt så gick jag med ellen&clara&natalie upp till skolan (w00000000t?!) och snacka lite skit + att clara hämta sin tyskabok, om hon inte glömde den (antagligen..) Sen vid 4 kom morfar och hämta mig, då åkte vi in till falköping och jag köpte mig ett par inomhus-benskydd :) Efter det hämta vi sannis från träningen och nu har jag precis duschat och bytt om :)

Jag har inte mycket att komma med just nu, men förhoppningsvis kommer det något...intressantare?

Kommentarer
Postat av: Clara

jag glömde boken bajsboken :(

2009-10-27 @ 14:50:19
Postat av: Clara

okej.. de där blev lite konstigt.. i själva verket menade jag bara bajsboken, som i bajsboken,



ah du fattar,

2009-10-27 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0