Yesterdays big new....



Jag tror inte att någon har missat matchen som spelades på gamla Ullevi igår? IFK - AIK? Jag höll ju helt klart på ifk men tyvärr så tog Aik hem segern, 2-1 blev resultatet och.....ja, lite bittert äre ju ;) Men nu ska vi inte sucka med om det, jag var inte sådär överdrivet insatt men de vore grymt tufft & ha vart där, fan!

Jaja, nu ska jag strax gå men föööörst så ska jag gå på toa - det behöver jag ;)
det blir nog lite glest mellan inläggen idag med, åker ju iväg för att träna små knattarna ikväll och jag är inte säker på ifall jag kommer hinna uppdatera innan det, men vi får se :) Vi hörs en annan tid! ;) kissses&hugggggggggs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0