sjukessssss

Jag är sjuk som en papegoja & skulle helst bara villa somna och vakna när jag är frisk igen :) Men så går det inte till, utan nu om ciruks 1 och en halv timme så ska jag befinna mig i stenstorps församlingshem för en konfa läsning, och där ska jag tillbringa hela eftermiddagen. Det hela avslutas med gudtjänst klockan 6 och sen är det bara att skynda till träningen, ska tyvärr bara titta - förbannade förkyldning!

Nu sitter jag och kollar på reprisen till Idol, missade ju slutet eftersom jag somnade tidigt, vart sjuk hela veckan, lite lagom dock, men nuuu :( Jag mer än älskar Eriks version av "The show must go on" helt underbar låt!

Nu ska jag äta, och sen pallra mig iväg, pusss <3

Kommentarer
Postat av: a '

fin blogg :)

2009-11-08 @ 12:53:47
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0