förstanovember :)

jag har så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär  ont i ryggen asså!
Inte kul på nått sätt och shiiit vad ont jag har, jag hatar min rygg :)

Idag så va det skola like usual LQ, slöjd, matte, svenska, lunch, so, spanska & engelska(-eeeeeeh?!) Sen kom jag hem och åt lite och så u know (: sen stack jag Hanna till stenstorp för Knatte träning, hihihi :] Så jäkla söta var dom, 5-6åringar brukar ju va helvete men så jäkla gulliga, hoppas att det håller i sig tills sista gången... Nu har jag precis duschat och ska fortsätta med underbara Beethoven & Greig, japp. I morn ska vi skriva klart provet så vi får väll se hur det går :) wish me luck? 
Nej, nu tar Strauss över mitt liv (: vi hörs !<3


Edvard Grieg
* 1843 - 1907
* Norge, Bergen
osvosvosvosvosv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0