dagen - 4 dagar kvar!

Heej sötnosar! :D (jag börjar alla inlägg så?)

Nu har jag duschat efter att ha vart och tränat knattarna :) sååå söta Super söta Alfred va med i dag! :D så söt :$ ett sånt barn vill jag ha när jag blir stor.... ;) Med dom söta grisarna så går det så fort, en timme bara springer iväg (:
Idag har jag precis som vanligt vart i skolan, bara en massa vikarier nu när 10 av våra lärare (av typ 13?) är på utbildning, jäkla gött :D fast sjukt irriterande om man får cp(et)! :( Inte kul. dagen började med LQ - läsning, slöjd (med tomas :D), matte (med ingemar), svenska, lunch, so (med elin), spanska (med lisa) och engelska (med maja -.-).  vissa lektioner va helt FAIL men de flesta fungerade bra :)

Hem kom jag hel&hållen och läste lite svenska med morfar, haha ;D sen skjutsa han mig & hanna till knatte-träningen och här är jag (:


jag kikade igenom min lilla blogg igår kväll och kom på att jag laddar nästan aldrig upp några bilder :o hela bloggen såg helt super-tråkig ut xD Jag är ju sämst på att "vanlig-fota" men jag får väll lära mig de & ladda upp dom här! :)

Nu ska svenska ta över mitt liv igen, vi ses på andra sidan!
pusssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0