äääääääääääääääääääääntligen<33333333333333333333

Hej på er (: sitter här och nördar skvaller bloggar & bokredovisningar. Det finns inget som är så roligt som saftigt skvaller asså, hahaha ;D om "kändisbloggarna" menar jag nu :) att kissie & alla dom där redigerar sina bilder 20gånger innan dom blir nöjda vet alla nu, därför är det lite roligare att läsa skvaller som man själv inte upptäcker. Bästa skvallerbloggarna enligt mig är Falsksanning och Hotgossips, hahah sköna bloggar båda två! :D tumme upp!

Imorse vaknade jag hos ellen, vi var ju äntligen på New moon igår! :D åååååååååh, vad jag är glad! Hela filmen var helt underbar förut 1 scen... Ni som har sett filmen eller läst böckerna vet ju att Edward lämnar Bella i skogen & allt är väldigt sorgligt, aa nivet. Till boken har jag lipat så mycket så kudden har gått att vrida ur varje gång jag har läst den, både på svenska & engelska. Så jag hade förberett mig på att vara tvungen att springa ut ur salongen för att jag lipat så mycket, men så blev läget aldrig, långt ifrån faktiskt! Jag lipa knappt nått (& jag är väldigt känslig av mig vid sånna scener) så jag var väldigt chockad där. Den scenen är såpass viktig i filmen så där hade jag tänkt mig något extra och så blir det såhär! Ruggigt besviken är jag faktiskt, i den scenen, leder boken med hästlängder!
Men trots det måste jag nog erkänna att filmen var såklart underbar! På sätt & vis bättre än ettan men ändå inte. I ettan händer liksom allt... nej. jag vet inte riktigt...
Ni som har sett den, vad tycker ni? Var tvåan bättre än ettan?


är ni
Team Bella, Team Jacob eller Team Edward? :D

Kommentarer
Postat av: Linda

GAH, edward är så snygg så jag typ DOG :O

och jacobs långa hår är saknat :'(

2009-11-24 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0