Studiedag!

Jag har pratat lite om det här med vår fram och tillbaka. Jag tror inte väder killen kan bestämma sig, för i dag snöade så in i bomben! Jag och Ellen hade ju nämligen försökt att vara lite somriga idag, så vi åkte och bada. Mitt i allt i hopa skriker någon i poolen till "Titta mamma, det snöar!", nästan hela bassängen drog en suck. Nu ska det la ändå bli sommar?!
Badet idag var fullsmockat, och allt gick inte som planerat om man utrycker sig så... Inne på badet blev det helt fel och även när vi gick från McDonalds. Vi gick nämligen dit och åt, och efter bara någon minut har 1,5 h tickat iväg. Det var knappt vi han med bussen, shit asså x] Fart i bena fick vi ju i alla fall. Vi går på bussen, och när läget kommer gick jag av. Det var en jäkla snöstorm jag fick cykla hem i, kallt som sjutton! Men tillslut kom jag hem till två hungriga katter och ett väntande wii-spel. Efter ett tag kom även en trött lilla syster och en slut körd morfar hem med fika. Men vi väntade på mamma. Sen fika och nu har jag hamnat här, tittar på ett efterlängtar cityakuten och strax får jag nog sova om jag ska ha någon chans att komma upp i morn, haha.
Sov gott, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0