Sovdags!

Jag tänkte bara skriva att det är jäkla synd om mig och godnatt.
Hela sidan värker (efter matchen) och det bränner som sjutton i halsen, får nog gå ut i köket och se om jag hittar någon halstabblet, annars lär jag väl aldrig somna. Jag har precis gjort både lite matte och svenska, svenskan fatta jag inte ett skit av och när jag var som smartast i matten kommer kusinen in med kommentaren, "Man ska inte plugga efter nio, då kommer man aldrig ihåg något" tack för den när jag för en gångs skull fatta något! På tal om att inte fatta någonting så fick vi tillbaka matte proven idag, jag hade 15 av 25, shit vad pinsamt eller :$ Fast medelvärdet var 13 och Ann va väll lite sur på oss efter det dåliga resultatet. (Nu räknar jag inte Clara och Martina *host*). Men det går väll att ändra på? Hoppas man ju i alla fall...
Nej, nu ska jag sova. Godnatt på er alla söta :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, det var jag som blev glad när du kommenterade på min blogg! ;) Jaha, Phuket var en riktigt fin stad måste jag säga och det fanns mycket att shoppa där !;) Jo det är ju synd om alla stackars vilda och taniga djur som går längs gatorna och letar sopor för att överhuvud taget kunna överleva! I huset som vi hyrde i Phuket i 8 dagar, kom en liten och späd katt som jamade efter mat som vi gav mjölk och vatten till! Man känner sig i alla fall lite snäll när man kan hjälpa några djur, bara man inte rör dem! ;)



Haha, nej framför allt flygresan hem allt var ju förfärlig!! Vi mellanlandade också typ i Förenta Arabländerna(.?.) så jag tror nog att vi mellanlandade på samma ställe! :)



Jag saknar redan Thailand!! Du har rätt! Fast nu när våren börjar närma sig hit till Sverige känner jag ändå att jag trivs bra här! ;) Men jag vill mer än gärna åka till Thailand någon mer gång, absolut!



Tack detsamma! Hoppas att du har haft en riktigt bra skoldag idag! ;) KRAMAR!

2009-03-17 @ 16:04:21
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0