SOLSOLSOLSOSLSOOOOOOL

Äntligen, blir de vår på riktigt nu? Det hoppas jag verkligen annars tar jag och flyttar till Thailand eller nått tills det är sommar här. Åh, gud vad jag längtar efter att kunna ligga på badet och slippa tänka på skolan eller någon annan skit :')

Men tillbaka till verkligheten och det vi kallar nuet. Just nu sitter jag och gråter, dom begraver en hund. Jag är så himla känslig. Jag har precis skrivit klart engelskan och gjort iorning Hannas grejer. 
Skolan idag har vart helt okej och jag har inte gjort något alls sen jag kom hem.
Nu ska jag sova, jag är riktigt trött.
Sov gott sötisar!


Om inte det här betyder vår vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0