Sista västgöta?

Jag måste börja med att tacka för gårdagen, kanske inte roligast men otroligt händelserik! Vi får väll ta konsekvenserna en annan dag antar jag ;) Men vi får väll se, hos Natalie var det ju sjukt kul i alla fall =D

Idag var det den sista  Västgöta träningen innan utagningen. Vi får väll se hur det går ;s haha :)
Men roligt var det i alla fall! :D Sen hämta farfar och farmor mig och jag följde med dom och hur hur många pannkakor som hälst tjock som jag är! :D
Nu sitter jag och tittar på Göteborg-Malmö roligt som jag har. Ikväll sen måste alla kolla på Sverige - Portugal också! Vi hoppas ju på ett bra resultat, men när Portugal har Christiano Ronaldo så är nog Sverige chanslösa (a) Men hejar på Sverige får man väll göra ändå antar jag. Nu ska jag kika vidare och försöka hitta på något.
Kram!

Sötnowsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0