Medium

Hejsan bloggen. Just nu sitter jag och kollar på medium, längesen nu. Dagen har varit väldigt händelserik idag. Började med skolan som vanligt, och med de så följer också en bussresa. OJOJOJ! Jag var inte glad. och självklart fans det en liten skitunge som bara skulle göra min morgon ännu värre, men sånt är livet (...) antar jag :). Sen var det skolan, nästan som vanligt, först hade vi Lq och sen gympa --> innebandy, riktigt kul faktiskt. Fatta att jag gjorde fem mål, oooh skills =D Sen spanska och svenska äntligen är dom sista föredragen klara, nu återstår bara o se vad vi ska göra nu (...) Sen hade vi lite lunch, gröt :G Sen sket jag i engelskan och mamma hämta mig vid halv ett, ett och vi åkte in till Naprapaten. Det var lite skillnad mot att gå till kiropraktorn. Först så kollade hon på ryggen och skit och sen fick jag lägga mig på den där sängen, hon sätte "skin lappar" på rygger och jag fick massa elstötar genom kroppen, haha. Sen masserade hon lite (sjukt skönt!) och sen "knäckte" hon och sen avslutade hon med strätschade hon min rumpa/rygg de gjorde sviiin ont xp
Efter besöket hos henne så gick vi till banken och fixa korten, woho! Sen skulle vi gå och köpa ett par skor, men självklart så fanns dom inte. Helt super när man har med mamma o betala, men men, det får jag väll ta vid ett annat tillfälle :)
Sen åkte jag hem, där pappa va =D (och nu till höjdpunkten) När morfar hade skjussat Sanna till bio'n så var jag och pappa själva och vet ni vad vi gjorde?! VI ÅKTE OCH KÖPTE EN KAMERA! Jag är i väldigt behov av en vanlig digital kamera asså, jag stör mig nästan lite på systemen ibland :p Men den fanns bara i blå, och jag ville ha grå. Så jag får hämta den på tisdag, då ska den ha kommit :)
Jag kom precis på att jag var lite smart som sket i att gå till Engelskan, jag hade ju glömt att göra inlämningen, till nästa torsdag kanske?(a)
Men nu ska jag fortsätta att kolla på Medium och sms'a med 0livia, pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0