Jönköping!

Hejsan, nu har jag precis tagit en dusch och fräschat till mig :)
Dagen har vart helt frekad. Började ganska tidigt eftersom att jag trodde de va västgöta träning, vilket, när vi va i Ulvåker, upptäckte då inga bilar va där, klyftigt amelie! Så jag och mamma åkte till Jönköping-A6 istället,jag ska inte klaga, de jag fick med mig hem var jag riktigt nöjd med faktiskt, jag gillar det vita Paris Kate & I linnet väääldigt mycket, så det blir nog det på fredag (a) Ungefär såhär så shoppingen ut:

  
Vitt linne från Paris Kate & I           Ljus gul U ringad trekvarts ärm
(MQ) 399:-                                           JC 149:-
och sen köpte jag ett par jeans, maskara osv :)
Sen åkte vi till farmor ch fika, det tar alltid riktigt lång tid där asså, och man pratar ju egentligen om ingenting. Men det var "kul" ändå, för det var riktigt länge sen jag var där :o
Sen åkte vi hem och det super härliga vädret gjorde att jag tog ut fyrhjulingen, och gud (haha) va kul de va. Jag kände hur mycket jag hade saknat det, så jädra härligt! Love it!
Efter alldeles för mycket åkande gick jag in och åt, och nu har jag precis kollat på Robinson och nu sitter jag här.

BLOGGDESIGN?
Frågan är evig men hjälp mig!
Btw Fanny så fattade jag inte koderna :o



Färjestad - Skellefteå
                6 - 0

=D==D=D=D=D=D

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0