Äntligen!

Jag måste börja med att just nu tycker jag alla sätter på 3'an. Jag har dålig humor asså, förlåt  :')
Igår va jag i stan med mamma; köpte en plånbok shit vad jag har saknat de, en plånbok menar ja?! Men nu är de ordnat, sjukt skönt! Och en väska, I like :G och en tröja. Jag är riktigt nöjd faktiskt =D
Idag har jag vart så jäkla bäst asså! Jag vakna lite sent, och spilde juice i sängen (?) men det gör inget anser ja :] För så jäkla bra har jag vart. Först plockade jag iordning lite på rummet och skulle jag laga mat, de gick som de gick men jag tyckte de va fruktansvärt gott (falukorv och potatismos...) Helt själv gjorde jag det faktiskt =D Sen va det bara iväg till stenstorp, match mot deras u-lag(b-lag nästan). Vi vann väl förtjänt med 2-1 och det var riktigt kul! Det som var nästan ännu bättre va att dom hade 8st a-lags spelare med, och vi hade ett mixat F13-F16, haha rätt skrattretande egentligen. Men vann gjorde vi och vi spelade dess utom riktigt bra, tack tjejer!
När jag kom hem så var de bara att ta en dusch, shit vad de sved asså :')
Sen tog jag med kissarna och mös lite, puss på dom asså :) Nu när pappa har fixat ett kylskåp och skit därute är de ännu mysigare, :]
Nu i kväll har jag kollat på Mean girls, HAHAHAHA!

Jag antar att jag måste ursäkta mig lite för att jag inte uppdaterat,
men internet hade ballat ur men nu är de fixat.

Nu ska jag kolla på tv, och kanske ta nått att äta.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt att du hittade till bloggen! Åh, På vilka ställen i Thailand var du på i våras? :)



Ja, tyvärr behandlas kanske inte krokodilerna på rätt sätt där, men så är det tyvärr i Thailand! Detsamma gäller det med vildhundar och vildkatter! Jag såg inte en enda vild katt eller hund med svans där.. Lite konstigt tycker jag!



Tack så mycket, tyckte att det var riktigt kul i Thailand och jag älskar verkligen värmen! :) Inatt kom jag hem efter en jobbig flygresa, men den förtränger man nog rätt snabbt! Skönt ändå att komma hem till Sverige och mitt rum, haha! :)



Nu har jag uppdaterat om de senaste två veckorna i Thailand :-) Hoppas att du får en bra dag i skolan! Själv börjar jag imorgon och det är inget jag ser fram emot.., haha !



Kram!

2009-03-16 @ 12:49:02
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0