090331

Hejsan, nu sitter jag här och jäspar och ska snart gå och lägga mig, tänkte bara uppdatera om hur dagen har vart :)
Jag vaknade och gick till skolan i sin ordning, sen åkte jag hem och pluggade kemi. Sen vid sex kom Hanna och hämta mig så åkte vi på domarutbildning, inte många som var där asså :o Sen åkte jag hem och fortsatte mitt pluggande samtidigt som jag kikade på andraavenyn (a)
I morn ska vi (i skolan) gå till skolsköterskan och prata om våran hälsa, helt själv dessutom. Fatta vad pinsamt, jag har inte ens vart på den vanliga hälso undersökningen, så det måste jag nog göra snart (a)
Nej, nu ska jag sova. Underhåll mig med sms i morn och önska mig lycka till på kemin.
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0