090319

Asså jag tror att jag har gått in i någon trötthets period eller nått för jag är trött precis hela tiden! Det kan kanske också vara för att jag är förkyld också, menmen. Jag sitter här med världens huvudvärk och hostar och fräser, inte mysigt alls faktiskt. Idag har jag inte gjort någonting alls förutom skolan, tack vara förkyldningen så blir det ingen träning ikväll. Men på Lördag är det västgöta och det är kul!
Nej nu ska jag fortsätta med hostandet och fräsandet och snart lägga mig känner jag, jag menar, hur sjutton ska jag annars klara av imorgon? Jag ska ju först in  till hon naprapaten på morgonen och sen skola, men ändå. Det blir nog lite sovmorgon att se fram emot? =D
Jag hoppas att 0livia är osjuk i morn så att hon inte dissar mig på engelskan som idag, krya baby!<3
Nu ska jag ta en dusch, kramar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0