090317

Nu när jag skulle skriva en rubrik kom jag på de att jag hade inte någon
riktigt bra, så datumet är faktiskt ganska smart.
Tacktack! ;D
 
Jag ligger här och hostar och med en hals som har andra viljor så går det inte alltid ihop, usch o fy. Men förhoppningsvis så går det väll över den här gången också, tänk egentligen hur många gånger man har vart sjuk och bara fått tillbringa hela dagen i sängen =0
Till dagen Emma dissa mig och Hanna i bussen, men jag älskar henne ändå, men gud vilken resa det var. Vi kan väll dela upp den i två delar för att bättre skilja på hälften och hälften (?) 1'sta hälften satt vi och sjöng A drop in the ocean, med våran stämma och volym så fick hela bussen höra på lite bra musik. 2'dra hälften satt vi och letade efter Enrigue Iglesias - Hero videon men den verkade omöjlig att hitta. Men till slut (iskolan) hittade vi den. Hahaha.
Skolan förövrigt har inte vart speciellt speciell, möjligtvis efter skolan när jag gick till ica med Robin, Alex och Maria. LIte diversse historier asså (...)
När jag kom hem ringde jag till Hanna och föreslog en joggingtur i solskenet, helt ärligt blev jag förvånad när hon sa ja, men jag sprang upp till henne och vi satte igång maskinerna vi kallar fötter/ben. Det gick ganska lungt men när vi kom tillbaka och såg Robin och Alex nördande framför datorn var vi riktigt nöjda med våran joggingrunda! Hemma hos Hanna bastade vi och sen skjussa Annika hem mig :$
När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket och det slog mig precis att jag har Kemi till i morn. Kemi är nog det jobbigaste ämnet i hela skolan, dock roligt när man labbar med Robin och Alex xD

Min favoritFanny har gjort en header till mig
som ska in så fort som möjligt, så jäkla glad är jag! =D
Tack sötnos! <3



Nu ska jag sova, är riktigt trött efter syreintaget, haha!
Sov gott sötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0