sun?

Asså hela skiten går verkligen straight right down!
Jag har ingen ork i kroppen och i går vaknade jag och märkte att jag har gått ner 5 kg på den senaste veckan.  Jag orkar ingenting och livet känns helt pissed off. Jag känner mig sjukt desperat efter, någonting jag inte  räknat ut än. Jag känner mig så sjukt mesig när jag inte ens har vågat tala om för mina närmaste vänner vad som händer. Jag känner mig helt död när jag sitter i solväggen och fryser, haha (skratta åt mig!)
Nu ska jag se om jag kan trycka i mig något eller om jag blir sittandes här, ikväll lägger jag förhoppningsvis ut ett lite roligare inlägg, kanska laddar jag upp New moon trailern?
Om inte, hänvisas ni till Mahtildas blogg; http://thildaenglund.blogg.se/

See ya in next life?

Kommentarer
Postat av: kungellen

du pratar med mej nu. okej?<3

2009-06-02 @ 17:10:10
URL: http://blondaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0