Studentbal :)

Jag har precis kommit ut ut en välförkänt dusch. Dagen började tidigt idag, 07:07 gick jag upp och stog i duschen, på en timme (ganska exakt) så var jag färdig och klar att åka till farmor och farfar. Där åt jag lite och sen åkte vi till Fredrik & Emelie och ställde bilen,där mötte upp Ann-Sofi & Göran. VI åkte till Linköping och åt lite god mat hos Ewa & Jonas. Oskar hade redan hunnit åka till rinken när vi kom så vi fick nöja oss med Matilda och mitt i efterrätten kom Lilijan & Jojje :)
Vid 2 åkte vi till Linköpings hokeyarena och köade i 2 timmar, vid 4 började dansen och det var riktigt fint asså! Efteråt tog vi lite kort och tittade på när Oskar & Josefine åkte vi väg. Vid 6 åkte vi tillbaka till Falköping och kalasade hos Fredrik & Emelie några timmar som har tagit examen och fyllt år :)

Dagen har varit riktigt hektisk och otroligt mättsam (jag har ätit så mycket så jag tror jag storknar!) så nu ser jag fram emot en godnatts sömn. I morgon var matchen inställd så jag får helt enkelt fixa det sista med so'n.
Men nu ska jag kika lite på film och sen ska jag sova!


Oskar och Josefin står fjärde från vänster, I ljusrosa klänning.


Här virvlas det!  :)


Oskar och Josefine i ljusrosa! :)


Det var så sjukt svårt att ta bilder när den där jäkla plast rutan var i vägen hela tiden!
Det kommer antagligen sysnas på några bilder! (;

 
Tal.


Så himla fina va dom! :}


Nationalsången (6 Juni vafan ;})


Oskar och Josefine!


Josefine och Oskar! :)


:)


:)


:)


Det sista vi såg av dom, nu ska jag kika film.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0