Hemma igen

God kväll sötnosar! Nu har jag precis tagit en dusch och försöker ladda ner msn på min fina nya dator, jag är så jäkla glad över den! :D Jag ska snart stänga av och lägga mig men först tänkte jag berätta lite om dagen! :)
Jag vaknade i Broholm av att Emelie brummade med bilden utanför vilket fick både mig & Oskar att flyga ur sängarna. Vi klädde snart om till bad kläder och försökte tappert laga motorn utan vidare framgång, usch & fy :( När vi var lite väl varma gick vi ner till bryggan en sväng och tog ett svalkande dopp från bryggan. Sen gick vi upp för att steka lite i solen lagom till att solen inte ville visa sig mer, så Jonas tog ut gräsklipparn, en väldigt gammal gräsklippare, det var en sån som man gick med oså snurra knivbladen, skit cool! :D Så jag drog på mig mjukis byxorna för flugorna hade blivit så envisa att komma i  mitt äckliga sår när solen gömt sig bakom molnen och klippte, hihi jätte roligt! :D Mitt i allt klippande började små regn droppar ramla från himmlen så vi gick in och tittade på BOLT sjukt bra film asså! Efter det så droppade det in folk och sist kom mamma och Alexandra som vart på simskoleavslutning, och vi åt. Efter ett tag försvann regnet och åskan och solen visade sig då tog vi ut båten och ringen och roade oss lite ;) Hemma i stugan hade dom andra gjort iordning fika som stod klart när vi kom tillbaka, efter fikat åkte vi hem och här är jag nu.

Nu ska jag nog somna in till min skönhetssömn så hörs vi i morn bitti, pussinatti! ;*


här är en bild på min nya goding, smack :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0